2012. február 25., szombat

Hair by Miller

Hello Mindenki!:)


Mától interaktív leszek, és szeretném megosztani veletek azokat a dolgokat amikből inspirálódom, fejlődöm, és meghatározzák a szakmai hovatartozásomat... Ez egy nagyon jó módja annak ,hogy olyan emberek is megismerhessenek akikkel még személyesen nem találkoztam...:)
Egy éve érkeztem Budapestre, azt éreztem váltanom kell... nem akartam beleszürkülni a hétköznapokba, ezért új kihívásokra volt szükségem..Ez a váltás igen erősre sikerült, mert kb. egy hónap telt el a gondolattól a megvalósításig... 
Lezártam az életem egy szakaszát, és már el is kezdtem egy másikat..:)
Az itteni beilleszkedésem megtörtént, és azt kell mondjam megérte váltani még úgy is, hogy jelenleg nem a biztonság és a kényelem jellemzi a magánéletem...Egy nagyon hosszú út elején járok,de tudom hová tartok..:)


Bemutatkozásnak talán ennyi elég is..:) 


Még valami!!A NÉV!!!! Az Atee Miller név nem valami nagyzási hóbort, csak egy ötlet, hogy megtalálható legyek a Magyarországon fellelhető néhány ezer Molnár Attila között..:))) 


Kezdetnek egy kis ízelítő belőlem..:) Szép napot!  A










SUNRISE Fodrászat 

SUNRISE FITNESS CLUB Óbuda 
Több mint fitness Óbudán! 
Itt minden Rólad szól!
 
 
TEDD ÁT A MOBILODRA! 
Az itt látható QR kódot olvasd be mobiloddal!
Nincs ilyen szoftvered?








Információs oldalunk a pontos és naprakész tájékoztatásodat szolgálja.
Nyitva tartás: Hétköznap 6-22h, Hétvége 8-20h
Telefon: +36208495105
Ahol várunk Rád: Sunrise Fitness Eurocenter /2
Weboldal: http://sunrisefitness.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése